مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-12اقتصادي

احداث هفت میدان میوه و تره بار جدید در منطقه22 


شهردار منطقه22 با اشاره به اینکه 12 میدان میوه و تره بار در محدوده غربی تهران وجود دارد، گفت: در تلاش هستیم هفت میدان میوه و تره بار جدید در محلات این منطقه احداث کنیم.

- شهردار منطقه22 با اشاره به اینکه 12 میدان میوه و تره بار در محدوده غربی تهران وجود دارد، گفت: در تلاش هستیم هفت میدان میوه و تره بار جدید در محلات این منطقه احداث کنیم.

رضا شرفی در گفت وگو با ایسنا، در حاشیه بهره برداری از بازار میوه و تره بار محله قائم که همزمان با پویش شنبه های امید و افتخار در این منطقه برگزار شد، گفت: منطقه 22 دارای 12 محله است که 12 میدان میوه و تره بار نیز هم اکنون در این منطقه فعالیت دارند؛ اما برخی از محلات دو میدان میوه و تره بار دارند و برخی دیگر فاقد میدان میوه و تره بار هستند که طی برنامه ریزی صورت گرفته شده در نظر داریم میدان میوه تره بار را برای رفاه حال شهروندان در محلات فاقد تره بار، راه اندازی کنیم.

وی افزود: باتوجه به اینکه شهردار تهران توجه زیادی به رفاه حال شهروندان دارد تدابیری برای ساخت میدان میوه و تره بار در سایر محلات شهر تهران دارد و پیرو همین نگاه شهرداری، منطقه 22 تهران در سال گذشته 3 زمین در شهرک الهیه غرب، شهرک عقاب و شهرک یاس در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار قرار داده که عملیات ساخت میدان میوه و تره بار نیز در این سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث هفت میدان میوه و تره بار جدید در منطقه22 

احداث هفت میدان میوه و تره بار جدید در منطقه22